sobota, 26 maja 2012

Bohaterowie.

Charlie Mayson, 17 lat, Londyn.

Uwielbiam grać na gitarze i śpiewać, to tak jakby całe moje życie. Oprócz tego czytam  i bardzo chciałabym pojechać na obóz muzyczny. Z charakteru wydaję mi się, że jestem zabawna i dosyć uczuciowa.. co do uczuć to nie poszukuję miłości, wolę być sama i rozwijać swoją pasję. 

Kylie Wayford, 17 lat, Londyn.

Tak jak moja przyjaciółka gram na gitarze, ale też na perkusji, śpiewam i próbuję tańczyć. W wolnych chwilach rysuję, uczę się japońskiego i robię zdjęcia, szczególnie przyrodzie. Ogólnie staram się być miła dla każdego. Niektórzy mówią, że mi to wychodzi. Nigdy nie miałam wrogów. 

Niall Horan, 19 lat, Londyn.

Jeść, jeść, jeść. - ta myśl ciągle krąży w mojej głowie. Chciałbym w końcu znaleźć kogoś komu mógłbym powiedzieć wszystko, dosłownie, móc przytulić, pocałować.. ale tam. Gram na gitarze i jestem członkiem zespołu One Direction tak jak Lou, Harry, Zayn i Liam. Jestem bardzo wrażliwy, chyba aż za bardzo. Przezywają mnie Nialler..

Harry Styles, 18 lat, Londyn.

Kocham moje włosy. Nie lubię moich nozdrzy, ale lubię.. kocham śpiewać i spędzać czas z czwórką moich przyjaciół. Z góry jestem podrywaczem, ale czasem mam dość tego i chcę się ustatkować przy jednej dziewczynie. Uwielbiam lody o smaku mango i plastra miodu. Czasem mówię, że nie mam sutków, bawi mnie to.

Liam Payne, 19 lat, Londyn.

Hej, to ja Liam. Szkoda, że moje włosy już są proste a nie kręcone. Mój charakter nie jest jakiś niezwykły, jest normalny, jak każdy kocham, lubię i czuję. Co do uczuć.. moje serce należy do Danielle. Kocham ją i nigdy nie pozwolę by ktoś mógł mocniej ją pokochać. A wracając do mojej fobii, to panicznie boję się łyżek, to chyba tyle.

Louis Tomlinson, 20 lat, Londyn.

Jestem Louis, Louis Tomlinson tak.. Kocham marchewki, nawet mam taką pluszową. Nie dorosłem jeszcze, ciągle zachowuje się jak dziecko, ale ja nie lubię być poważny. Znalazłem swoja miłość - Eleanor. Noszę bluzki w paski, chciałbym mieć siostrę która będzie taka sama jak ja - kochała paski, marchewki i nigdy nie dorośnie.

Zayn Malik, 19 lat, Londyn.

Tak jest, największy bad boy w 1D. Sporo tatuaży, hipnotyzujące, brązowe oczy i ta fryzura, tak to cały ja.  Z charakteru nieśmiały.. ale jak się mnie lepiej pozna mogę się otworzyć. Moją fryzurę potrafię układać w nieskończoność by dojść do perfekcji.. i trochę alkoholu nigdy nie zaszkodzi.




18 komentarzy:

  1. Zaczyna się fajnie. ; )
    Zapraszam do mnie, nowy rozdział zawitał. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo. Też mam bloga z 1D :p
    Zapraszam wyobraznia1d.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jezu,jezu,jezu *____* dzięki,twój tytuł bloga przypomniał mi o mojej ulubionej piosence z podstawówki,z ''randki z gwiazda'' będe wpadać. ! i zapraszm do mnie http://worldseenmyeyes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. One Direction <3 zapowiada się fajnie ;) jeżeli chcesz to wpadaj do mnie ;) http://living-melody.blogspot.com/ piszę opowiadanie, co prawda nie jest o 1D, ale tematyka może wydawać się podobna ;) szczere komentarze także mile widziane, zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze powiem, że ten zespół jest mi obojętny, ale lubię opowiadania o nich :)
    Czekam na resztę :3
    Zapraszam do mnie: http://dziecinocy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. reszta pojawi się za kilka dni, bo na razie siedzę w szpitalu :/

      Usuń
  6. Wszystko ok tylko pisz jako jedna osoba główna bohaterka xd nie pisz np.: luosi powiedziałem tylko powiedział, jest itd.. Masz na moim blogu przykład : emily-and-onedirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie chce pisać tylko oczami głównej bohaterki, tak będzie mi łatwiej :)

      Usuń
  7. Fajny blog.
    Lubię One Direction.
    Ogólnie notki spoko jak najbardziej.

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Niall <3 wgl 1D :D
    HaHa będę czytać ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak Niall najlepszy <3 :D
      Dziękuję, że będziesz czytać, dzisiaj albo jutro postaram się dodać prolog :)

      Usuń
  9. Zapowiada się ciekawie. ;D
    Będę wpadać. <3
    + zapraszam do mnie.
    i-love-1d-one-direction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję że bedziesz czytać :D cieszy mnie to, na prawdę.
      okej zajże :D <3

      Usuń
  10. Hahaha ... Louis . <3<3
    Jak dla mnie zapowiada się ciekawie , więc dodałam do obserwowanych i będę zaglądać . :D
    Mam nadzieję , że pierwszy rozdział ( albo prolog , bo nie wiem czy będzie prolog . :D ) ukaże się jak najszybciej . :) :)

    OdpowiedzUsuń